Zwrot
W jaki sposób dokonać zwrotu towaru?
W przypadku zakupów internetowych:
Przyjmujemy zwroty produktów wyłącznie w oryginalnym opakowaniu (pudełko na biżuterię TEILOR) wraz z dołączonymi do nich artykułami promocyjnymi (ściereczka, lusterko, pudełko na biżuterię).
W ramach zwrotu można zdecydować się na wymianę na inny produkt lub otrzymać zwrot pieniędzy.
W celu zwrotu produktu, należy wykonać poniższe czynności:
1. Wypełnij Formularz Zwrotu.
2. Zabezpiecz produkt, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
3. Upewnij się, że w paczce zwrotnej znajduje się produkt, faktura, gwarancja i inne elementy promocyjne dołączone do produktu (ściereczka, lusterko, pudełko na biżuterię).
4. Wyślij prośbę o zwrot na adres contact.pl@teilor.pl, a my wyślemy kuriera, który odbierze paczkę pod wskazany adres.
** Jeśli paczka zwrotna zostanie wysłana bez wcześniejszego kontaktu z nami, koszty wysyłki nie zostaną zwrócone.**
W jakich przypadkach możesz zdecydować się na zwrot?
W przypadku zakupów internetowych klienci mogą zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Zwracane produkty muszą być w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone, bez śladów użytkowania.
Produkty niespełniające powyższego wymogu nie zostaną przyjęte do zwrotu.
W paczce zwrotnej musi znajdować się produkt, faktura, gwarancja i inne elementy promocyjne dołączone do produktu (ściereczka, lusterko, pudełko na biżuterię).
Niewłaściwie dostarczone produkty zostaną zastąpione produktem, który został zamówiony lub podobnym produktem (jeśli zamówiony produkt nie jest już dostępny). W przypadku otrzymania produktu innego niż zamówiony prosimy o jak najszybszy kontakt z nami i odesłanie go zgodnie z polityką zwrotów.
Zwracane produkty można wymienić na droższe – w takim przypadku należy pokryć różnicę w kosztach. Zwracane produkty można również wymienić na tańsze – w takim przypadku różnicę w cenie zostanie wpłacona na konto podane w Formularzu Zwrotu.
Ile wynoszą koszty zwrotu produktu?
Wszystkie zamówienia online korzystają z bezpłatnej wysyłki zwrotnej tylko wtedy, gdy prośba zostanie złożona z mojego konta lub pisemnie na adres contact.pl@teilor.pl.
Jakie produkty nie podlegają zwrotowi?
Biżuteria, która została zmodyfikowana lub spersonalizowana na życzenie klienta, nie podlega zwrotowi.
Kiedy wypłacony zostanie zwrot pieniędzy za zwrócony produkt?
W przypadku płatności online kartą bankową zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od dnia zwrotu, przelewem na konto IBAN wskazane w Formularzu Zwrotu. W przypadku płatności za pobraniem Klient wskazuje w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego w celu zwrotu zapłaty.
Dodatkowe informacje
W celu uzyska dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży online pod numerem +48 888 458 398 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00 lub wysłanie wiadomości na adres mailowy: contact.pl@teilor.pl
Ochrona danych osobowych
Wypełniając i podpisując Formularz Zwrotu wyrażają Państwo zgodę na to, aby firma TEILOR mogła zbierać i przechowywać otrzymane informacje w celach innych niż wymienione powyżej, czyli reklamowych, marketingowych i promocyjnych.
Gwarancja
Gwarancja na naszą złotą biżuterię obowiązuje przez 2 lata od dnia zakupu. Niniejsza Gwarancja obejmuje brak zgodności biżuterii z każdą z cech podanych na Certyfikacie w momencie sprzedaży i nie obejmuje uszkodzeń produktu, które nastąpiły po dacie sprzedaży. Autentyczność i specyfikacje metali szlachetnych – 14k złota (585‰) / 18k złota (750‰), a także kamieni szlachetnych występujących w zakupionej biżuterii – są objęte dożywotnią gwarancją.
Gwarancja obejmuje naprawę (przywrócenie zgodności) lub wymianę, w zależności od przypadku.
Naprawy produktów objętych gwarancją zostaną wykonane w ciągu 15 dni, zgodnie z art. 12(1) z OUG nr 140/2021, jeżeli zostanie potwierdzone, że szkody nie można przypisać konsumentowi.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń biżuterii powstałych w wyniku nieprzestrzegania wytycznych zawartych na Certyfikacie Gwarancyjnym, wypadków, zaniedbań, niewłaściwego użytkowania lub innych czynników, które nie mogą być związane z materiałem lub problemem produkcyjnym.
W przypadku zakupów fizycznych dokonywanych za pośrednictwem sieci sklepów TEILOR, klient ma możliwość wymiany zakupionego produktu tylko raz w odstępie 30 dni od jego zakupu. Jest to możliwe wyłącznie za okazaniem paragonu lub faktury za produkt i tylko wtedy, gdy produkt zostanie zwrócony w stanie nieużywanym, bez śladów zużycia lub uszkodzeń. Zwrot jest możliwy tylko zgodnie z prawem, więcej informacji znajdą Państwo w naszej Polityce zwrotów.
Prawa Konsumenta są zgodne z art. 11(8) z OUG nr 140/2021. Warunki gwarancji nie naruszają praw konsumenta.
Biżuteria TEILOR jest znakowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, pod nadzorem i kontrolą rumuńskiego Krajowego Urzędu Ochrony Konsumentów – Departament Metali Szlachetnych.